Przejdź do głównej zawartości

Edukacja wczesnoszkolna 3a




Lekcja 2

Witam Was na drugim spotkaniu. Mam nadzieję, że uporaliście się z zadaniami, które  Wam  zaproponowałam w poniedziałek. Dzisiaj przygotowałam dla
Was zadanie, które chciałabym żebyście mi przesłali 
 - krótki scenariusz do ulubionego filmu -
na mój adres
nina.czerniaknazaretanki@gmail.com
Wasi Rodzice otrzymali instrukcje jak to zrobić, z pewnością Wam w tym pomogą.

Edukacja polonistyczna

Temat:  Jak powstaje film?

Cel: dowiesz się jakie osoby uczestniczą w pracy nad filmem

Kryteria sukcesu:
-  potrafisz wymienić jakie czynności wykonują twórcy filmu

Zadanie 1
Obejrzyj filmik

Zadanie 2
Jeśli jesteście ciekawi jak Kamil spędził dzień na planie filmowym przeczytajcie tekst „Truskawka” R. Witka  str.45-46 (P)

Zadanie 3
Wykonaj ćwiczenia na str.53-54. 
Ćw. 3 str.54 - napisz w zeszycie kilka zdań na temat tego filmu.

W zeszycie zapisuj tylko datę i numer ćwiczenia -  27 marca 2020r.    ćw.3 str 54                                                                                                        
Zadanie 4  
„Jestem scenarzystą” – napisz na kartce format A-4  krótki  scenariusz/rozmowę do fragmentu Twojego ulubionego filmu.
Pamiętaj!  Każdą wypowiedź  poprzedź myślnikiem.



Edukacja matematyczna

Pomyślę i rozwiążę!

Cel:  rozwiązujesz zagadki i zadania matematyczne  

Kryteria sukcesu:
- potrafisz rozwiązać zadanie matematyczne o podwyższonym stopniu trudności

Zadanie 
Rozwiąż  zagadki i zadania matematyczne w  ćwiczeniu na str.31

 Zagadki i zadania matematyczne są dość trudne, ale jestem pewna, 
że z moją  niewielką pomocą uda Wam się rozwiązać  przynajmniej 3  :)

-  Szukając sposobu łączenia układu kółek za pomocą łamanych składających się z 5 i 4 odcinków, ważne jest miejsce rozpoczęcia kreślenia łamanej. Gdy łamana składa się z 5 odcinków, nie musi wychodzić poza układ kół. Gdy składa się z 4 odcinków, należy je kreślić również poza układem kół.

– Oblicz długość każdej części sznura rozciętego za pomocą 3 cięć.
    _______ 1 cięcie_________2 cięcie_______3 cięcie_______

– Odkryj  zasadę zapisu podanych liczb.

- W zadaniu o litrach możesz wykonać rysunek pomocniczy.

– Rozwiązując ostanie  zadanie, podaję  podpowiedź – na jednym klombie zakwitło 30 krokusów.  Pomyśl - na  którym?
Powodzenia:)


      
Zadanie dodatkowe  dla chętnych.
-Narysuj  na kartce A-4 komiks z bohaterami  ulubionego filmu.

Pozdrawiam serdecznie
wych.  Nina Czerniak

Komentarze