Witam
Was serdecznie po świętach
i zapraszam na kolejną lekcję!!!
i zapraszam na kolejną lekcję!!!
Lesson
Temat (Topic): Is he wearing sandals?
Is he wearing .....? - Czy on ma na sobie......?
Is she wearing.....? - Czy ona jest ubrana w ....?
# Na dzisiejszej lekcji utrwalimy sobie poznane liczebniki (1-20), ich wymowę i pisownię. W tym celu kliknij na link i głośno powtarzaj. NUMBERS.
# Otwórz zeszyt, zapisz Lesson, Topic..... i wpisz liczby od 1 do 20 ....
1- one
2 - two
.....
.....
20 - twenty
# Spróbuj teraz samodzielnie policzyć od 1 - 20 i odwrotnie od 20-1.
# Wysłuchaj nagrania do zadania 1 w podręczniku na str. 60 ( CD2) i spróbuj odczytać zdania.
Czy wiesz co znaczą te zdania...?
How old is the boy? - Ile lat ma chłopiec?
How many socks has the girl got? - Ile skarpetek ma dziewczynka?
What is the woman wearing? - W co ubrana jest kobieta?
What's the weather like? - Jaka jest pogoda?
Are sandals good for very cold weather? - Czy sandałki są dobre na zimną pogodę?
Is this dress good for hot weather? - Czy ta sukienka jest odpowiednia na ciepłą pogodę?
# W podręczniku wykonaj zadanie 2 na str 61 - a liczby zapisz we właściwej kolejności, w jakiej występują w nagraniu (CD2) ( zdjęcie z zadaniem udostępnij na dysku Google)
Zapisz Ex. 2p.61
............
# Następnie wykonaj zadanie 3 w podręczniku na stronie 61. Przeczytaj opis postaci i wpisz imię osoby (do zeszytu), o której mowa w tekście.
Zapisz Ex.3 p. 61
......
# Narysuj w zeszycie siebie w swoich ulubionych ubraniach, a następnie opisz w co jesteś ubrany/na ( swoje prace udostępnijcie mi na dysku Google). Swój opis możesz zacząć tak.....
Hi! My name is.......
I'm wearing .....(a red skirt) and .......
# W ćwiczeniach wykonaj zadanie 3 i 4 na stronie 71 ( rozwiązane zadania udostępnij na dysku Google).
UWAGA!!!
Od przyszłego tygodnia będziemy spotykać się na lekcjach online, które będą odbywały się we wtorki i czwartki od godziny 9 do 9:30 w programie MICROSOFT TEAMS.
Do zobaczenia .....
nauczyciel jęz. ang. Magdalena Kasprzak
Is he wearing .....? - Czy on ma na sobie......?
Is she wearing.....? - Czy ona jest ubrana w ....?
# Na dzisiejszej lekcji utrwalimy sobie poznane liczebniki (1-20), ich wymowę i pisownię. W tym celu kliknij na link i głośno powtarzaj. NUMBERS.
# Otwórz zeszyt, zapisz Lesson, Topic..... i wpisz liczby od 1 do 20 ....
1- one
2 - two
.....
.....
20 - twenty
# Spróbuj teraz samodzielnie policzyć od 1 - 20 i odwrotnie od 20-1.
# Wysłuchaj nagrania do zadania 1 w podręczniku na str. 60 ( CD2) i spróbuj odczytać zdania.
Czy wiesz co znaczą te zdania...?
How old is the boy? - Ile lat ma chłopiec?
How many socks has the girl got? - Ile skarpetek ma dziewczynka?
What is the woman wearing? - W co ubrana jest kobieta?
What's the weather like? - Jaka jest pogoda?
Are sandals good for very cold weather? - Czy sandałki są dobre na zimną pogodę?
Is this dress good for hot weather? - Czy ta sukienka jest odpowiednia na ciepłą pogodę?
# W podręczniku wykonaj zadanie 2 na str 61 - a liczby zapisz we właściwej kolejności, w jakiej występują w nagraniu (CD2) ( zdjęcie z zadaniem udostępnij na dysku Google)
Zapisz Ex. 2p.61
............
# Następnie wykonaj zadanie 3 w podręczniku na stronie 61. Przeczytaj opis postaci i wpisz imię osoby (do zeszytu), o której mowa w tekście.
Zapisz Ex.3 p. 61
......
# Narysuj w zeszycie siebie w swoich ulubionych ubraniach, a następnie opisz w co jesteś ubrany/na ( swoje prace udostępnijcie mi na dysku Google). Swój opis możesz zacząć tak.....
Hi! My name is.......
I'm wearing .....(a red skirt) and .......
# W ćwiczeniach wykonaj zadanie 3 i 4 na stronie 71 ( rozwiązane zadania udostępnij na dysku Google).
UWAGA!!!
Od przyszłego tygodnia będziemy spotykać się na lekcjach online, które będą odbywały się we wtorki i czwartki od godziny 9 do 9:30 w programie MICROSOFT TEAMS.
Do zobaczenia .....
Have a nice day, children!
Bye, bye for now!
Goodbye! See you soon!
Komentarze
Prześlij komentarz