Przejdź do głównej zawartości

Edukacja wczesnoszkolna 3b



Witajcie Uczniowie klasy 3B :)

         Na początku chciałam powiedzieć, że bardzo stęskniłam się za Wami. Ściskam Was gorąco.
Mam nadzieję, że dbacie o siebie i o swoich bliskich w tym trudnym dla nas czasie. Bardzo się cieszę, że
po krótkiej przerwie wracamy do systematycznej pracy. Chciałabym zabrać Was w nieco inną podróż
po edukacyjnych krainach. Ufam, że pomimo niesprzyjających okoliczności jesteście pełni sił i słońca!
Przyda się ;)  Najważniejsze dla mnie jest, abyście mieli chęci i motywację do naszych zadań. Liczę,
że wszyscy odnajdziemy się w nowej rzeczywistości. Życzę Wam powodzenia w rozwiązywaniu zadań, które będziecie ode mnie otrzymywali. Na sam koniec chciałam Wam życzyć i Waszym Bliskim również duużooo duużżooo zdrowia!!!!

JESTEŚCIE GOTOWI? ZACZYNAMY? POWODZENIA!!!


Dzisiaj troszkę interaktywnie, mam nadzieję, że spodobają się Wam przygotowane zadania :)

Lekcja 1
Temat:  Przyroda budzi się do życia.
Cel : Utrwalę wiosenne zwiastuny.


Postępuj zgodnie z poleceniami i wykonuj zadania w kolejności! ZACZYNAMY!!!!





WIOSENNA MATEMATYKA :)






.... I JESZCZE COŚ DLA CHĘTNYCH :)



BRAWO WYKONAŁEŚ WSZYSTKIE ZADANIA :) JESTEM Z CIEBIE DUMNA :) :) :)

 NIE MOŻEMY ZAPOMINAĆ RÓWNIEŻ O ZDROWYM STYLU ŻYCIA, WIĘC MAŁA PROPOZYCJA DLA WAS.....

Do zobaczenia jutro!!!!

                                                                                                       wych. Magdalena Kasprzak


Komentarze