Przejdź do głównej zawartości

Język angielski 3a, 3b



Temat: In the morning (Rano)

Cel: Poznanie słownictwa potrzebnego do opisywania czynności wykonywanych rankiem
Cele szczegółowe (operacyjne):
uczeń
- powtarza i zapisuje w zeszycie nowe słownictwo
- słucha i jednocześnie śledzi tekst
- odczytuje określenia w ramce i rozpoznaje czynności zilustrowane zdjęciami oraz tworzy zdania
- czyta pytania i odpowiada na nie wykorzystując rozsypane wyrazy


Hello! Good Morning everyone!
Witam Was wszystkich
Zaczynamy! Let's get it started!

Otwórzcie proszę podręczniki na stronie 60 i 61
W zielonej ramce u góry widzimy nowe słownictwo. Wysłuchaj nagrania i powtarzaj słówka.
Następnie zapiszcie w zeszyptach


Lesson
Topic: In the morning. (Rano/Rankiem)

Następnie przepisz proszę wszystkie te wyrażenia JEDNO POD DRUGIM i znajdź tłumaczenia w słowniczku na str. 116 w podręczniku. Oczywiście zapisz je w zeszycie

evening - wieczór
morning - rano
..........
(i tak dalej)

Zad 1. Włącz nagranie, posłuchaj i śledź tekst. Następnie spróbuj przeczytać sama/sam.
Jeśli nie będziesz wiedzieć jak wymawiać niektóre słówka lub wyrażenia, wysłuchaj nagrania jeszcze raz. Trzymam za Ciebie kciuki! Na pewno dasz sobie radę! :)

Zad 2. Rozszyfruj jakie czynności kryją się w tych ilustracjach. Następnie powiedz na głos które czynności wykonujesz "in the morning" (rano), a które "in the evening" (wieczorem)
np. I get dressed in the morning

Zad 3. Przeczytaj pytania i odpowiedz na nie.
np. Would you like to wake up early? Yes, I would.
      Czy chciałbyś wcześnie wstawać? Tak, chciałbym

Pamiętaj, że "Would you like to....?" oznacza "Czy chciałbyś....?"

Teraz zapisz 4 pytania i odpowiedzi w zeszycie.

Za 3 dni wykonaj proszę wszystkie zadania w ćwiczeniach na stronie 74 

Uwaga! Zadanie dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń strona 75 :)

To wszystko na dziś.
Pozdrawiam Was serdecznie
Trzymajcie się.

Komentarze