Przejdź do głównej zawartości

Język angielski 2a

                                                                                                                           

WITAJCIE UCZNIOWIE KLASY 2A :)


Ściskam Was mocno:) Mam nadzieję, że dbacie o siebie i o swoich bliskich w tym trudnym dla nas czasie.

Obecnie jesteśmy na Unit 5 str. 57 (podręcznik) i w związku z tym przygotowałam dla Was następujące zadania do wykonania :) ....a więc     THREE! TWO! ONE! ZERO! START!!!!

 Lesson 1 
 

              Cel lekcji:    Poznam zwrot   "I'm wearing........."  i będę go  swobodnie używał/ła.


       I'm wearing.........  mam na sobie/ jestem ubrany/na............

np. I'm wearing a jacket.  Mam na sobie kurtkę.    
      I'm wearing trousers.  Mam na sobie spodnie. 


   1.  A teraz posłuchaj piosenki i staraj się powtarzać.


 
2. Na  stronie 57 (podręcznik) wykonaj zadanie 3.
       Przeczytaj, wskaż i powiedz.

  3. Wykonaj zadanie 4 na stronie 57 w podręczniku, a uzupełnione zdania przepisz do zeszytu. W zeszycie  zapisz Ex. 4 p. 57 i pod tym zapisz zdania.

 4. W celu utrwalenie poznanego już wcześniej słownictwa oraz rozszerzenia go, zachęcam do odtworzenia piosenki.

  oraz do zajrzenia na stronę  


5. .....i coś dla miłośników gier online ;)    OCZYWIŚCIE DLA CHĘTNYCH ;)

Powodzenia i do zobaczenia na kolejnej lekcji :)

ŻYCZĘ WAM MIŁEGO DNIA :)

                                                                             nauczyciel jęz.angielskiego  Magdalena Kasprzak


Komentarze