Lekcja 9
Temat: "Kto nam pomaga?"
Dzień dobry, dzisiaj dowiemy się co możemy zrobić, gdy grozi nam niebezpieczeństwo. Jak zachować się w konkretnych sytuacjach i kto może nam pomóc.
Cele:
- poznanie numerów alarmowych;
- omówienie przykładowych zachowań zagrażających życiu i zdrowiu;
- poznanie liczby 16;
Zastanówcie się jakie sytuacje mogą być groźne dla naszego zdrowia i życia.
Jakie służby ratownicze mogą nam pomóc?
Powiemy sobie na Skypie o zakresie działań odpowiednich służb.
A teraz przypomnijcie sobie jakie numery alarmowe znamy.
Jakie służby ratownicze mogą nam pomóc?
Powiemy sobie na Skypie o zakresie działań odpowiednich służb.
A teraz przypomnijcie sobie jakie numery alarmowe znamy.
997 POLICJA
999 POGOTOWIE RATUNKOWE
998 STRAŻ POŻARNA
MIĘDZYNARODOWY NUMER ALARMOWY
112
Obejrzyjcie film, w którym będzie mowa o numerze alarmowym oraz powtórka informacji z poprzednich lekcji.
FILM
Filmik dla chętnych 1
Więcej informacji o zachowaniach w innych sytuacjach zagrażających życiu, przedstawię podczas naszego spotkania online.
Filmik dla chętnych 1
Więcej informacji o zachowaniach w innych sytuacjach zagrażających życiu, przedstawię podczas naszego spotkania online.
Wykonaj zadania w ćwiczeniach od strony 46 do 47😉
Dla chętnych:
Filmik 2
Jeśli chcecie, razem z rodzicami obejrzyjcie krótki filmik o pozycji bezpiecznej, bocznej. Później można poćwiczyć z rodzicami lub rodzeństwem.
____________________________
Czas przejść do matematyki...
Kolejną liczbą, która jest o jeden większa od 15 jest......
16
Liczba 16 składa się z jednej dziesiątki i 6 jedności.
Otwórzcie niebieskie zeszyty, narysujcie 10 kulek czerwonych i 6 niebieskich. Napiszcie w dwóch linijkach liczbę 16.
Wykonajcie zadania w ćwiczeniach od matematyki (strona 29 i 30)
Zadanie 1
Dla chętnych:
zadanie 2
zadanie 3
zadanie 4
zadanie 5
Spotkanie online
Dla chętnych:
Filmik 2
Jeśli chcecie, razem z rodzicami obejrzyjcie krótki filmik o pozycji bezpiecznej, bocznej. Później można poćwiczyć z rodzicami lub rodzeństwem.
____________________________
Czas przejść do matematyki...
Kolejną liczbą, która jest o jeden większa od 15 jest......
16
Liczba 16 składa się z jednej dziesiątki i 6 jedności.
Otwórzcie niebieskie zeszyty, narysujcie 10 kulek czerwonych i 6 niebieskich. Napiszcie w dwóch linijkach liczbę 16.
Wykonajcie zadania w ćwiczeniach od matematyki (strona 29 i 30)
Zadanie 1
Dla chętnych:
zadanie 2
zadanie 3
zadanie 4
zadanie 5
Spotkanie online
godz. 11:00 godz. 14:00
nr z dziennika: 2,3,8,7,10,11,12,15 nr: 1,4,6,5,9,13,16,14
Do zobaczenia kochani
Anita Frontczak
Komentarze
Prześlij komentarz