Lekcja 6
Dzień dobry 😉
Zapraszam na kolejną lekcję po weekendzie.
Jak minęła Wam niedziela palmowa?
Jeśli macie ochotę pochwalcie się swoimi palmami 🌿
Porozmawiamy o tradycji święcenia palm
podczas spotkania online.
Temat: Wyruszamy na rowerowy szlak.
Cele:
- utrwalenie umiejętności dodawana i odejmowania w zakresie 15;
- poznanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas jazdy na rowerze;
- rozpoznawanie i zapisywanie dwuznaku "dz";
- poznanie homonimów wyrazu "dzwonek";
- poznanie wyposażenia roweru;
- poznanie homonimów wyrazu "dzwonek";
- poznanie wyposażenia roweru;
Jazda rowerem to bardzo dobry sposób
na spędzanie wolnego czasu.
Kto z Was lubi jeździć na rowerze?
Pewnie większość z Was.
A czy każdy z Was wie, w co powinien być wyposażony rower?
Popatrzcie na zdjęcie.
Jeśli macie rower, sprawdźcie czy jest wyposażony w wymagane elementy.
Przesyłam także film o zasadach bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze.
Przesyłam także film o zasadach bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze.
Teraz odgadnijcie o czym myślę.
Podpowiem, że jest to część wyposażenia roweru.
Wyraz nazywający ten przedmiot składa się z dwóch sylab.
Ma 7 liter i dwie samogłoski.
Wiecie już co to ?
ZDJĘCIE
Tak, myślałam o dzwonku. O dzwonku rowerowym.
Czy znacie jakieś inne dzwonki ?
Posłucham Waszych odpowiedzi podczas naszego dzisiejszego spotkania.
__________________________
Wyraz dzwonek składa się z 6 głosek.
Pierwszą głoską jest "dz".
Głoska "dz" składa się z 2 liter ( d z ),
czyli jest dwuznakiem.
Przyjrzyjcie się jak zapisujemy dwuznak "dz".
FILM
Po obejrzeniu filmiku otwórzcie ćwiczenia na stronie 42,43
i wykonajcie zadania. (Poproście później rodziców o przesłanie zdjęć zadań na Wasz dysk).
W zielonych zeszytach wklejcie wklejki oraz napiszcie dwie linijki dwuznaku "dz".
WKLEJKA
_____________________
Podczas przerwy w wykonywaniu zadań zaproście rodziców lub rodzeństwo, by dołączyli do zabawy. Pokazujcie za pomocą gestów i ruchu, w jaki sposób odpoczywacie na świeżym powietrzu. Na zmianę odgadujcie co pokazała druga osoba.
_____________________
Praca z tekstem.📕
Przeczytajcie ze zrozumieniem tekst z podręcznika
(od strony 52 do 53).
Podczas rozmowy na Skype, zadam Wam kilka pytań do tekstu.
_____________________
Na koniec utrwalicie dodawanie i odejmowanie w zakresie 15.
Wykonajcie ćwiczenia z matematyki (od 25 do 26 strony).
Brawo! Kolejna lekcja za Wami 😉
W środę zrobimy małą powtórkę wiadomości i porozmawiamy o Świętach Wielkanocnych🐣
Do zobaczenia✋
Tak, myślałam o dzwonku. O dzwonku rowerowym.
Czy znacie jakieś inne dzwonki ?
Posłucham Waszych odpowiedzi podczas naszego dzisiejszego spotkania.
__________________________
Wyraz dzwonek składa się z 6 głosek.
Pierwszą głoską jest "dz".
Głoska "dz" składa się z 2 liter ( d z ),
czyli jest dwuznakiem.
Przyjrzyjcie się jak zapisujemy dwuznak "dz".
FILM
Po obejrzeniu filmiku otwórzcie ćwiczenia na stronie 42,43
i wykonajcie zadania. (Poproście później rodziców o przesłanie zdjęć zadań na Wasz dysk).
W zielonych zeszytach wklejcie wklejki oraz napiszcie dwie linijki dwuznaku "dz".
WKLEJKA
_____________________
Podczas przerwy w wykonywaniu zadań zaproście rodziców lub rodzeństwo, by dołączyli do zabawy. Pokazujcie za pomocą gestów i ruchu, w jaki sposób odpoczywacie na świeżym powietrzu. Na zmianę odgadujcie co pokazała druga osoba.
_____________________
Praca z tekstem.📕
Przeczytajcie ze zrozumieniem tekst z podręcznika
(od strony 52 do 53).
Podczas rozmowy na Skype, zadam Wam kilka pytań do tekstu.
_____________________
Na koniec utrwalicie dodawanie i odejmowanie w zakresie 15.
Wykonajcie ćwiczenia z matematyki (od 25 do 26 strony).
Brawo! Kolejna lekcja za Wami 😉
W środę zrobimy małą powtórkę wiadomości i porozmawiamy o Świętach Wielkanocnych🐣
Do zobaczenia✋
Pozdrawiam,
Anita Frontczak
Komentarze
Prześlij komentarz