Przejdź do głównej zawartości

Edukacja wczesnoszkolna klasa 3b

WITAM WAS BARDZO SERDECZNIE!!!
ZAPRASZAM NA DZISIEJSZE ZAJĘCIA.
TRZYMAM KCIUKI I ŻYCZĘ WYTRWAŁOŚCI! 


Jak na pewno wiecie wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc. Wczoraj obchodziliśmy Niedzielę Palmową i tym samym rozpoczął się Wielki Tydzień. 
LEKCJA 
Cel : Poznam tradycje Świąt Wielkanocnych.



 

TRADYCJAprzekazywane z pokolenia na pokolenie treści kultury (takie jak: obyczaje, poglądy, wierzenia, sposoby myślenia i zachowania, normy społeczne), uznane przez ludzi za społecznie doniosłe dla jej współczesności i przyszłości.


#  Przeczytaj tekst w podręczniku na stronie 82-83 i odpowiedz ustnie na pytania:

1. Jak wyglądało szykowanie koszyczka ze święconką w domu Olka i Helenki?
2. Co chciała włożyć do niego Helenka?
3. Co ostatecznie znalazło się w koszyczku?
4. Jaka "wielkanocna niespodzianka"  spotkała dzieci?
5. Jakie znaczenie maja pokarmy w koszyczku wielkanocnym?

# Obejrzyj prezentację związaną z tradycjami Świat Wielkanocnych. 

# Co powinno znaleźć się w wielkanocnym koszyku? Zobaczcie sami.....


# Jeszcze troszkę o tradycjach i zabawach wielkanocnych.


# A tu coś dla ciekawskich.....zajrzyjcie ponieważ warto......


# W  ćwiczeniach wykonaj zadania od strony 90 do 93.
# Zadanie 3 wykonaj w zeszycie i prześlij mi zdjęcie.

Pamiętaj o zasadzie redagowania życzeń.


# Sprawdzimy ile zapamiętaliście z dzisiejszej lekcji? Zapraszam do rozwiązania poniższych zadań online.




# WIELKANOCNE KODOWANIE. ROZWIĄZANIA WPISZ DO ZESZYTU.





EDUKACJA PLASTYCZNA

# Oto moja propozycja dla Was - myślę, że z łatwością ją wykonacie. Instrukcja krok po kroku w linku poniżej.

# Pomysł na prace plastyczną.

lub....

# Pomysł na prace plastyczną. 

# Możecie również pokolorować obrazek online. 

EDUKACJA PRZYRODNICZA

# Wykonaj eksperyment i sprawdź czy faktycznie jajko skacze :)


EDUKACJA MATEMATYCZNA

# W ćwiczeniach wykonaj zadania na stronie 36 i 37.

# W zeszycie wykonaj zadania.

Zad. 1

Jaka to liczba?

a) Jestem o 100 większa od 100.
b) Jestem połową liczby 1000.
c) Jestem sumą liczb 600 i 200.
d) Jestem mniejsza o 300 od 400.
e) Jestem 2 razy większa od 500.
f) Jestem mniejsza od 700, a większa od 400.


ZAPAMIĘTAJ!!! 

1000 METRÓW TO 1 KILOMETR
1000 m = 1 km

Zad. 2

Droga nad jezioro ma 1000 metrów. Która to droga?

a) 200m, 400m, 200m
b) 200m, 200m, 200m, 300m
c) 500m, 100m, 100m, 300m 

Zad. 3 

Ile brakuje do kilometra?

a) 600m + ............m = 1000m
b) .......m + 500m = 1000m
c) 1km = 200m + 100m + .........m
d) 1km = .......m + ........m + 400m


Zadania online dla chętnych.

Zadanie 1 Wstaw brakującą liczbę.

Zadanie 2  Porównaj wyniki. 



To już koniec na dzisiaj .....
Mam nadzieję, że uporaliście się z zadaniami.......
Do zobaczenia w środę .....


                                                                                                   wych. Magdalena Kasprzak
 

Komentarze