WITAM WAS BARDZO SERDECZNIE!!!
ZAPRASZAM NA DZISIEJSZE ZAJĘCIA.
TRZYMAM KCIUKI I ŻYCZĘ WYTRWAŁOŚCI!
Jak na pewno wiecie wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc. Wczoraj obchodziliśmy Niedzielę Palmową i tym samym rozpoczął się Wielki Tydzień.
LEKCJA
Cel : Poznam tradycje Świąt Wielkanocnych.
TRADYCJA - przekazywane z pokolenia na pokolenie treści kultury (takie jak: obyczaje, poglądy, wierzenia, sposoby myślenia i zachowania, normy społeczne), uznane przez ludzi za społecznie doniosłe dla jej współczesności i przyszłości.
# Przeczytaj tekst w podręczniku na stronie 82-83 i odpowiedz ustnie na pytania:
1. Jak wyglądało szykowanie koszyczka ze święconką w domu Olka i Helenki?
2. Co chciała włożyć do niego Helenka?
3. Co ostatecznie znalazło się w koszyczku?
4. Jaka "wielkanocna niespodzianka" spotkała dzieci?
5. Jakie znaczenie maja pokarmy w koszyczku wielkanocnym?
# Obejrzyj prezentację związaną z tradycjami Świat Wielkanocnych.
# Co powinno znaleźć się w wielkanocnym koszyku? Zobaczcie sami.....
# Jeszcze troszkę o tradycjach i zabawach wielkanocnych.
# A tu coś dla ciekawskich.....zajrzyjcie ponieważ warto......
# W ćwiczeniach wykonaj zadania od strony 90 do 93.
# Zadanie 3 wykonaj w zeszycie i prześlij mi zdjęcie.
Pamiętaj o zasadzie redagowania życzeń.
# Sprawdzimy ile zapamiętaliście z dzisiejszej lekcji? Zapraszam do rozwiązania poniższych zadań online.
# WIELKANOCNE KODOWANIE. ROZWIĄZANIA WPISZ DO ZESZYTU.
EDUKACJA PLASTYCZNA
# Oto moja propozycja dla Was - myślę, że z łatwością ją wykonacie. Instrukcja krok po kroku w linku poniżej.
# Pomysł na prace plastyczną.
lub....
# Pomysł na prace plastyczną.
# Możecie również pokolorować obrazek online.
lub....
# Pomysł na prace plastyczną.
# Możecie również pokolorować obrazek online.
EDUKACJA PRZYRODNICZA
# Wykonaj eksperyment i sprawdź czy faktycznie jajko skacze :)
EDUKACJA MATEMATYCZNA
# W ćwiczeniach wykonaj zadania na stronie 36 i 37.
# W zeszycie wykonaj zadania.
Zad. 1
Jaka to liczba?
a) Jestem o 100 większa od 100.
b) Jestem połową liczby 1000.
c) Jestem sumą liczb 600 i 200.
d) Jestem mniejsza o 300 od 400.
e) Jestem 2 razy większa od 500.
f) Jestem mniejsza od 700, a większa od 400.
Zadania online dla chętnych.
Zadanie 1 Wstaw brakującą liczbę.
Zadanie 2 Porównaj wyniki.
To już koniec na dzisiaj .....
Mam nadzieję, że uporaliście się z zadaniami.......
Do zobaczenia w środę .....
wych. Magdalena Kasprzak
# W zeszycie wykonaj zadania.
Zad. 1
Jaka to liczba?
a) Jestem o 100 większa od 100.
b) Jestem połową liczby 1000.
c) Jestem sumą liczb 600 i 200.
d) Jestem mniejsza o 300 od 400.
e) Jestem 2 razy większa od 500.
f) Jestem mniejsza od 700, a większa od 400.
ZAPAMIĘTAJ!!!
1000 METRÓW TO 1 KILOMETR
1000 m = 1 km
Zad. 2
Droga nad jezioro ma 1000 metrów. Która to droga?
a) 200m, 400m, 200m
b) 200m, 200m, 200m, 300m
c) 500m, 100m, 100m, 300m
Zad. 3
Ile brakuje do kilometra?
a) 600m + ............m = 1000m
b) .......m + 500m = 1000m
c) 1km = 200m + 100m + .........m
d) 1km = .......m + ........m + 400m
Zadania online dla chętnych.
Zadanie 1 Wstaw brakującą liczbę.
Zadanie 2 Porównaj wyniki.
To już koniec na dzisiaj .....
Mam nadzieję, że uporaliście się z zadaniami.......
Do zobaczenia w środę .....
wych. Magdalena Kasprzak
Komentarze
Prześlij komentarz